måndagmorgon

jag har fått ett nytt schema på jobbet, det har jag såklart inte brytt mig om att lära mig.... Det var väldigt korkat gjort , jag  anlände till jobbet 45 minuter för tidigt. 45 jävla minuter då jag hade kunnat göra så mycket annat, tex sova, jag hade också kunnat fixa min cykel trösta min son som var ledsen redan innan vi kom fram till förskolan och sa att vi skulle cykla hem ( har han kanske lärt sig mitt nya schema?)
Det  är inte ens ett svårt schema, börja sent, tidigt, sent, tidigt och så rullar fredagarna (sent,tidigt tidigt tidigt) Hur svårt kan det vara? Varför kollade jag inte upp det här? Jag är en idiot.
Jag kan ju kanske bygga mig en dumstrut att ha på mig idag.
 Här nere ser ni mig iförd dagens outfit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0