sockertöj och lade

inom loppet av bara några veckor har åtminstone två människor droppat frågan, den där man inte ställer om man inte är rätt säker på ett positivt svar... det är inte vad dom fått för nej jag är inte gravid, jag har bara samma kroppsform som ett hängbukssvin tydligen. tur i allafall att frågan kommer nu och inte under den mest kaotiska sturmunddrangperioden då hela tillvaron gick ut på få bli gravid, att ta sprutor och hormonspray och gud vet allt för att nå dit. dit där jag inte är nu, och dit jag aldrig komer igen. de frågvisa damerna kan ju inte veta att det är en stor och öm sorg hos mig att inte få fler barn, men kanske kunde de annat lite god jävla ton och hyfs... man frågar inte vad som helst. och satan i gatan vad jag ska gå på friskis och svettis... en del beror allt den här buksvullnaden på alla hormoner pga min sjukdom och delvis på snask och skräp mat. bot och bättring utlovas härmed. jag tror inte frågarna vet att det tog flera år för mig att få ett syskon till dottern, egentligen spelar det inte nån roll heller. folks privatliv är just det- privat. jag är absolut öppen till en viss gräns, alltid personlig aldrig privat. här kommer ingen över bron oinbjuden. jag bjuder inte på mig själv på det sättet aldrig nånsin faktiskt, och tycker inte heller att det är så härligt och gentilt när andra bjuder in till en skärskådning av deras innersta. jag är inte blyg eller hemlig men jag är verkligen inte intresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0