vilken vecka

och då inte alls i en positiv bemärkelse... jag har kommit en timme för tidigt till jobbet, tappat och hittat min plånbok, haft en son med nagellacksdekorerad snopp, gått vilse i skogen- jag är för gammal för sånt här!
Och jag måste hitta ett nytt jobb, jag står inte ut med alla stofiltanterna på mitt jobb. Nu med mitt nya schema som i sig är ganska bra jobbar jag alltid med K, och det suger :-(
Jag brukade gilla att vara fröken med nu går det bara utför, som bäst blir det okej, och okej är inte nog, jag vill ha jätteroligt, inte hela tiden men åtminstone i bland. I kväll ska jobbet ut och äta men jag ska inte förja med, har NOLL behov att att umgås med nötter på min fritid, då går jag hellre vilse i skogen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0