Äntligen ?!

ni som följt mina karriärsteg här ute i ödemarken vet att det inte precis funkat...det ena stället har varit värre än det andra, men jag tror det är ändring på G. idag var jag på min nya arbetsplats, det var riktigt trevligt, kollegerna var hör och häpna varma och välkomnande, min nya rektor verkar trevlig, och barngruppen verkar utmanade. ska vara på min nuvarnande jobb i två veckor, två  veckor som blir smockfulla med utvecklingsamtal... jag vill hitta rätt, kan inte hålla på och söka jobb och byta arbetsplats hela tiden, Hoppas det här är rätt, så rätt som Boken blir det kanske aldrig, men å andra sidan tror jag förskönar hur det var där, äh jag vet inte.

jag har ätit  så god mat idag, kycklingspett med rosmarin, är mätt ännu. Tack snälla kommunen!
 Jag har köpt en flygbiljett så på fredag kommer min mamma hit, det blir toppen! vi ska fira en släkting som fyller år, mammas egen födelsedag och bara hänga lite, det blir bra.

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0