hejkon bacon

det finn svininfluensa på min arbetsplats ... oink oink, det är verkligen inte kul, min man har ms och jag vet inte om han fixar baconfeber. han MÅSTE vaccineras NU känns det som... jag har fått ett nytt jobb, eller samma jobb på ett nytt ställe , det känns toppen. Och så klart så ringde de från ytterligare ett ställe dagen efter det blev klart, men det är bäst att arbeta närmast hemmet, annars hade jag kunnat stanna i malmö. Jag ska jobba mångkulturellt igen- asalam aleikum, det känns prima! jag har varit på fitnessboxning, det var skitjobbigt och jätteroligt och jag ska gå igen på måndag, jag längtar redan. hundens höfter gick igenom röntgen med toppresultat, dotterns utvecklingssamtal var jättebra, och nuropar min karma då att nu kommer svininfluensan och tar er (och då maken först) det var ett barn på mitt jobb som var nära att börja gråta när jag berättade att jag ska sluta, det gjorde så ont i barnet och så ont i mig när jag såg hans ledsnad:-( För att börja något nytt måste man avsluta något annat,det är lätt för mig som är tretti plus att förstå men verkligen inte för världens goaste femåring. jag sviker dom här barnen, nu blir dom fast med regelpoliserna, men jag måste göra såhär för min egen skull. jag har lite dåligt samvete, men barnen fixar det nog. tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0