utmaning

Jag kände mig lite utmanad av hondjuret.en störtskön person som jag ser för lite av numer.
Skriv den/det bästa, finaste eller snyggaste du kommer på i varje kategori…
Fyll sen på med en egen kategori…

Färg:
Hjärtat sitter till vänster så rött kanske, eller grönt eller alla utom beige tror jag


Människa:
På vilken nivå ska man lägga det här? idol då blir det kanske annika norlin, eller ylva som granne och vän eller linda uppe i stockholm eller maken eller barnen eller?

Maträtt:
Och jag får inte säga glass, då säger jag kinamat, vilket i sig inte är en maträtt men ni ser varthän det barkar. inga entydiga svar alls.

Dryck:
Kaffe med mjölk i. Ramlösa

Plats:
Hemma, så beigt och tråkigt men trots allt är nog svaret hemma

Musik:
Glasvegs, hello saferide, tidig winnerbeck. singer-songwriters i allmänhet is the shit om ni frågar mig

Jag själv:
Vad jag gillar bäst med mig själv?
Att jag äntligen blivit vän med mig och tar rätt så god hand om mig.
jag är också smart , kvicktänkt och hyfsat beläst.


Sak:
Det är nu jag vill vara skönt ickematrialistisk men det blir nog bilen eller datorn

Tv:

tv är egentligen inte min grej alls, det är för rörigt och för mycket skit, men jag gillar robins på tv 1 och är i smyg (ändå tills nu alltså) svag för körslaget.

Sysselsättning: 
läsa böcker, surfa på internet, läsa lite mer


Plagg:
Jeans

Blomma:
Gerbera, nejlikor och solros

 


Djur:
Ozzy

Resmål: 
jag vill till grekland eller london

Frukt:
Clementiner och banan och bär

Doft:
i love the smell of napalm in the morning, eller inte  kaffe kanske, eller lukten av hög klar vinterluft

Mina parfymer:
Har inga. eller jo små flaskor av dkny äpple och jean paul gaultier, och i teorin gillar jag sandelträ och issay mikay.

Bok:
nytt, välskrivet och gärna deckarartat.

Egen kategori:
jag har blivit en så sportig typ ( vill inte se ut som jag har simringen pålängre) så vad är din bästa träning?
Min är friskis och svettis. jag blir alldeles varm av att se att alla får vara med, tjocka, smala korta långa. till friskis kan man gå i allt från långkallingar till stella mccartney för adidas,d et är toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0