bröllopsdag

imorgon är det vår åttonde bröllopsdag, årets present är ms-skovet, lika välkommet som missfallet, cystorna och alla andra ljuvliga presenter vi har fått på våra bröllopsdagar. det enda bra med skovet är att vi kan vara säkra på att ms:en inte blivit progressiv, och det är ju alltid nåt.

och sen så upptäckte jag också att jag inte är så rädd längre, förr i början av ms-karriären var jag rädd för döden och invaliditet, nu är jag inte rädd längre. om man nu ska befinna sig i misärläge så ska man väl iallafall inte behöva vara rädd.
grattis till mig, maken och the whole shit and shebang som det nu är att vara gift.

jag vill också passa på att citera sten fem år : när min mamma och pappa sexat klart fick dom mig, nu gör dom inte sånt mer nu sover dom på natten istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0