varmkorvboogie

det är med väldigt stor  sannolikhet inte pml utan ett skov som drabbat min man, great! han ska på magnetröntgen och då ser man skadorna. jag hatar ms, jag hatar också mitt jobb, jag hatar dock ms mer.

jag har inte haft sånt lust att skolka sedan i högstadiet , jag vill verkligen inte gå till jobbet. jag har lärarkandidater och praoelever ett tag framöver nu så då får jag ju släpa mig dit förstås men det är mycket motvilligt. så här kände jag inte i malmö nånsin, inte i vedervärdiga höör heller, jag MÅSTE få ett nytt jobb snart.

jag har gympat och min favorit koordinationsmannen var där. han är det roligaste som hänt sedan stumfilmen... han har verkligen ingen koordination men se det stoppar inte koordinationsmannen han gympar på i  otakt för glatta livet. mycket skojigt.

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0